رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

رها عشق مامان وبابا

کودکانه برای رها

1392/8/12 9:21
نویسنده : مامان رها
117 بازدید
اشتراک گذاری

رهای عزیزم پنج شنبه 15 ماهه شدی/با هم رفتیم مرکز بهداشت برای چک کردن قد و وزن و.....وقتی خانم شاهنظری داشت وزنت میکرد و...گریه کردی وانگار ترسیده بودی و اومدی بغل مامان!اما بعدش که باهات حرف زد و....شروع کردی دور اتاقش گشتی زدی وتا با من صحبت میکرد عروسکای اونجارو برداشته بودی وبهم نشون میدادی....

وقتی شنلت رو پوشوندم که بریم باهاش بابای کردی وبوس هم فرستادی وخ شاهنظری رو میگی ذوقی برات کرده بود که بیا وببین/راستی خداروشکر همه پارامترات خوب بود/وگفت که من خیلی لاغر شدم وباید به خودم بیشتر برسم و....

بعدش رفتیم اصفهان خونه مامانجون اینا/خاله ها هم اومدن وتا دیشب (شنبه)هم با اصرار مامانجون ایناو موندیم ومامان هم دیروز رو مرخصی گرفت/خیلی خوش گذشت .

حرفای جدید ره:

پاطی=فاطی(اشاره به خاله فاطی)

مغ=مرغ (توی کتابت نشون میدی ومیگی)

دم=دمپایی

ماسسس=ماست

داااجو=دایی جون

مج=مجید

تاب=کتاب

اوتاد=افتاد

و....بقیه اشم الان یادم نیست/اما خداروشکر حرف زدنت خیلی بیبشتر وبهتر شده/عزیزم دوست دارم /قربونت برم/خیلی خیلیییییییی ماهی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه و زهرا
28 آبان 92 4:38
سلام خانومی. ماشالله چه دختر نازی دارید.خدابهتون ببخشه! انشالله که همیشه سایتون هم بالاسر ناز دخترتون باشه مامان مهربون. من به طور کاملا اتفاقی وبتونو دیدم. خوشحال میشم به وب منم سربزنید.ممنون. موفق باشید.خدانگهدار
مامان فاطمه و زهرا
28 آبان 92 4:48
راسی خانمی اگه باتبادل لینک موافقی خبرم کن!منتظرما.....