رهارها، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

رها عشق مامان وبابا

نمکدون من

1392/3/12 12:14
نویسنده : مامان رها
158 بازدید
اشتراک گذاری

سلام/

رها خانم گل این روزها درگیر دندوناشه/خیلی اذیت میشی عزیز دلم وضمنا خواب وخوراکت خیلی کم شده/این ژله های مسکن هم که خانم دکتر داد چندان موثر نیست/

این هفته که رفتیم اصفهان مامانجون گفتن خیلی لاغر شدی!و برات قلم و...پختند اما نمیخوردی/

از اصفهان که رسیدیم خونه بابا مارو گذاشت ورفت مرغداری/منم سرگرم آشپزی شدم وحین کارم برات شعر میخوندم و میدیدمت اما از بالای اپن فقط صورتت رو میدیدم/وقتی اومدم بهت آب بدم ...........

صحنه ای که میدیدم رو باور نمی کردم :

جعبه شیرینی نون برنجی که دورش نوار بسته شده بود رو باز کرده بودی وتقریباتمومش رو خرد کرده و پخش اتاق و.....وقتی منو دیدی دست میزدی که تشویقت کنم!

نمیدونستم چیکار کنم؟اجلوی  خنده ام رو نمیشد بگیرم /دورتادوردهنت پر بود وای توی موهات و.......

قربونت برم با همه شیطنت های بانمکت.

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)